dilluns, 13 d’octubre del 2008

FRUSTRACIÓ PIXELADA


//Nostalgia barata mode: ON

El Metroid original és un dels jocs que va marcar la meva infància. Amb una dificultat majúscula, un disseny de nivells bastant mal parit i multitut de secrets ben amagats, era (i és) un joc veritablement dificil i complicat. Encara m'enrecordo de caluroses tardes de principis dels 90 intentant pasar els darrers nivells sense èxit, una vegada i una altra, mentre la meva paciència de pre-adolescent s'esgotava de la frustració. No va ser fins fa poc temps que em vaig retrobar amb aquest infern en forma de cartoig i, ara sí, vaig poder pasar-me'l! En qualsevol cas, aquest és el meu petit homenatge a l'era en la qual els videojocs paliaven la seva escasa capacitat audiovisual amb uns nivells de dificultat en ocasions demencials.

Nostalgia barata mode:OFF//

1 comentari:

Neus ha dit...

Em creguis o no em sap molt de greu que les coses hagin anat així. Jo no pretenia, ni molt menys, desmuntar-te la realitat.

Però les coses són així, tinc novia i hi estic molt bé. Pensava que ja ho sabies, perquè la Isaura, la Inés i jo en parlem sovint.

Ànim i no siguis tan negatiu! Que pots rebre molts cops a la vida, però cada caiguda és una nova oportunitat per aixecar-se.

Fins dilluns!